Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 16:06 - Приказка за щастието
Автор: ronya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1148 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 30.12.2009 11:02



ПРИКАЗКА ЗА ЩАСТИЕТО

 


-         Търся щастието. Знаеш ли къде е? – провикнах се към слънцето.

То се усмихна топло и изведнъж светът засия...

Начумерен облак се запречи пред него и сиянието остана само светъл спомен.

-         Търся щастието. Знаеш ли къде е? – извиках към облака.

Той понечи да прогърми нещо, но внезапен вятър го издуха набързо далече в небитието.

-         Търся щастието. Знаеш ли къде е? – извисих глас и към вятъра. Още преди да довърша, вятърът се бе отвял нанякъде. Ходи го гони.

Наведох омърлушено глава. В кракат ми се кипреше нежно, бяло цвете. “Това е най-красивото нещо, което съм виждала! Колко съм щастлива, че го има!” – помислих си. Разрових внимателно пръстта и отнесох стръкчето у дома.

На следващата сутрин бе повяхнало.

Не се отказвах лесно. Търсих дълго и къде ли не. Търсих в любовта. Търсих в парите. Търсих в приятелите. Търсих в сънищата си. Търсих в децата, в младостта, в мечтите и спомените си, търсих дори в смъртта. За щастие, останах жива.

Не успях да задържа нищо задълго в ръцете си. Рано или късно всичко някак си се изплъзваше измежду пръстите ми.

Накрая, когато вече нямах съвсем нищо, осъзнах. През цялото това време тук е присъствало нещо, което, странно как, съм пропускала. Нещо, което няма как да ме напусне и няма как да ме излъже, ако наистина искам да го чуя. Нещо, което има силата да ми покаже нещата такива, каквито са - стига само да имам смелостта да се гмурна в дълбините му и да му позволя да разкрие най-съкровената си същност. Непресъхващото изворче на истинската радост.

Самата аз.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. budha - m
22.12.2009 19:46
da ti !
цитирай
2. ronya - :)
23.12.2009 13:10
budha написа:
da ti !

И ти също ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ronya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 500043
Постинги: 151
Коментари: 939
Гласове: 4396
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930