Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 14:11 - Кардиограма на ежедневието
Автор: ronya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3021 Коментари: 13 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     
    ...-любов-радост-гняв-омраза-досада-смях-обич-раздразнение-страх-ревност-доволство-разочарование-гордост-желание-любов-тъга-безстрашие-обич-...
     Малък откъс от кардиограмата на ежедневието ми.
     И често тиренцата продължават... един миг.      Някога някъде някой умен човек бил казал (хич не мога да помня подробности, мама винаги ми казваше да не уча нищо наизуст и на ти сега!)... та казал, че времето не е непрекъсната линия, а е едно постоянно прескачане от миг в миг. И ако го мисля така, някак си логично ми се струва, че само за един удар време сърцето ми се озовава в непредвидимо друго състояние.      Не, че ми харесва.
     Не и че не ми харесва.
     Забавно е, че мога да изпитвам толкова неща.      Но понякога просто ме изморява - като че съм на лодка, подхвърляна от буря.
     Странното е, че бурята сякаш утихва, когато спра да мисля за собствения си живот на потенциален удавник и поискам да спасявам останалите...







Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Винаги така става!
03.11.2010 23:19
Гладко да е морето ти и миговете да образуват бисерна пътека от звезди...
И все пак - нека са по-малко удавниците... Много уморително става...

Гуш и лека!
цитирай
2. drebosycheto - ...
04.11.2010 00:44
ххх ето сега ти бръкна ... в мойте останки ... прах при , праха ... емоциите са прекрасни и ей така да те обичам .. от онова най-обичащото и все пак си има размери ..
Гушкам
цитирай
3. bapha - не е истина просто :)))
04.11.2010 08:41

всичко се оказва Морзова азбука... тирета и точки... и от нас се иска (от кого ли?) само да пълним точките :)))) и не само нашите :))))
много хубаво...
цитирай
4. veninski - Какво ти е на лодката, приятелко...
04.11.2010 08:55
Какво ти е на лодката, приятелко:)))
Прекрасна си! Да знаеш. Поздрави от Павелско!
цитирай
5. ronya - Благодаря, Приказвачке :)))
04.11.2010 12:15
Ама... кви удавници?! Няма да има удавници!
"И да се удавиме, няма да се даваме..." ;))))))
цитирай
6. ronya - Гуш, Дребчо :)))
04.11.2010 12:18
Емоциите могат да са прекрасни, ама могат и да не са чак толкова...
Колкото по-малко ги приемам насериозно, толкова по-хубави ми се виждат.
Пък и... като ми гледаш кардиограмата, с тва заболяване на сърцето как да ги приемам насериозно, като знам, че след малко хич, ама хич няма да ги има :)))
Забавлявай се, пиле, ние не сме емоции, а сме тези, които изпитват емоциите :)))
цитирай
7. ronya - мчи, Баф, то май така шъ излезе накрая...
04.11.2010 12:24
Че ние, бе, кой друг друг да ни слага точките... Кват съм вироглава, да не мислиш, че ще позволя на някой друг да ми слага точки току-така, да ми разваля тука благозвучието ;)))
Пък чуждите точки... дано мога да ги напълня с хубавотии :))
Любовни да са твойте и радостни, щурак :)))
цитирай
8. ronya - странна ми е лодката, Васко...
04.11.2010 12:29
Изглежда като направена от цветовете на дъгата, рее се и при най-лекото вълнение и все ме подлъгва, че ще се разпадне... пък доста жилава се оказва и още не мога да й свикна ;))
Морската болест ми е проблема всъщност ;)))
Благодаря ти, приятелю, здрав да си ми още дъъъълги години, че така липсват хора като теб :)))
цитирай
9. lila - колко навреме идва поста ти?! - днес ...
05.11.2010 15:57
колко навреме идва поста ти?! - днес си мислех за това, че сърцето ми има променяща се геометрия...
здравей, роня!
их, че ти е готин ника! - как ти дойде?
цитирай
10. ronya - здравей, lila...
05.11.2010 17:23
и ти ли си лепнала същата болест... ;))))))
Никът ми е от най-любимата ми детска книжка - "Роня, дъщерята на разбойника" - първата, от която научих нещо наистина смислено и полезно за живота :)))
Ако все още можеш да понасяш детски книжки - прочети я, Астрид Линдгрен винаги има с какво да те изненада ;)))
Усмихната между тиренцата да си винаги :))
цитирай
11. budha - m
14.11.2010 20:09
m
цитирай
12. ronya - ;)
14.11.2010 21:20
;)
цитирай
13. ren - и ти ли си лепнала същата болест. . . ...
14.11.2010 21:35
ronya написа:
и ти ли си лепнала същата болест... ;))))))
Никът ми е от най-любимата ми детска книжка - "Роня, дъщерята на разбойника" - първата, от която научих нещо наистина смислено и полезно за живота :)))
Ако все още можеш да понасяш детски книжки - прочети я, Астрид Линдгрен винаги има с какво да те изненада ;)))
Усмихната между тиренцата да си винаги :))
на мен Линдгрен ми е любимка и Пипи съм препрочитала поне 20 пъти, но как така тази съм пропуснала?
п.п. така се случи - първата ми прочетена книга беше Лъвицата Елза...детските книги прочетох по късно и още ги чета...последно четох Маншон, полуобувка и мъхеста брада.
отива да наваксвам с Роня.:)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ronya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 500034
Постинги: 151
Коментари: 939
Гласове: 4396
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930