Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2009 18:55 - За новата година
Автор: ronya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1104 Коментари: 1 Гласове:
4



        


        Поизмъква се тихомълком и последният работен ден за тая година. С единия крак е вече вън. Бърза да празнува.
       Всеки е привършил, каквото е имал да върши. Сто колеги се изредиха да си пожелаем весело изпращане-посрещане. А аз... съм щастлива.
       Попаднах в тоя офис съвсем ненадейно. Работя непомисляна работа с хора, каквито не съм мечтала и да срещна, и то събрани накуп. Остарялата вече година ми подари все неща, каквито не съм виждала и в най-освободените си сънища - невероятни, невъобразими, космическо чудни. Как бих могла да ги измисля?!
       Като се върна по изходената пътека на житието ми - най-прекрасните неща съм получавала от... съдбата?живота?кармата? винаги там, където не съм ги очаквала, тогава, когато нещо съвсем друго съм правила, по начин, за който трудно разказвам, защото ме гледат недоверчиво. А са ме правили щастлива!
      За сметка на мечтаните. Така хубавко си ги измишльотвам, и си ги намотавам-нареждам, и си ги доизкусурявам, и тъкмо да ги заживея, и все... така... нещо... май-май...
       Не знам - сигурно ми е бедно въображението. Или интелектът.
       Но както и да е. Така или иначе смятам да сменям тактиката.
       За новата година смятам да си пожелая по-малко да се вживявам в оня свят, дето не само че го няма, но може и никога да не го има. Да живея по-дълго там, където е... хм... физиологичната ми седалка. Така ще има повече място да нахлуе Съдба-Карма-Животът - смел, освободено идеен, безгранично потенциален шегобиец. Да ме връхлети с някоя от неговите непомисляни ненадейности, да ми я прасне от ясното небе право върху уютно навързанките концепцийки, да ме направи на пух и прах и да ме накара да ахна: "Ах, колко можело да бъде просто, пълноценно и смислено! Как може въобще да го има?!"
       И смятам да си пожелая да стана кривогледа. От гледане точно пред носа ми. Да не взема да подмина залетяно нещичко радостничко, чудничко, вълшебничко и най-вече ИСТИНСКО.
       Какво?
       Не мога да измисля.
       И не искам.



Тагове:   мечта,   въображение,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. budha - м
16.01.2010 17:50
не бой се не сънуваш.харесвам твоята поезия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ronya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 499710
Постинги: 151
Коментари: 939
Гласове: 4396
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930