Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2015 16:32 - И какво празнуваме?
Автор: ronya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3357 Коментари: 0 Гласове:
4



 


Ами не, днес НЕ е празник на това колко съм крехка, красива и нежна и колко ТРЯБВА да бъда обичана от всички, просто защото съм жена и майка. Не, не трябва. Пък това, че съм жена и майка, е най-големият ми личен подарък, на който се наслаждавам всеки миг и ми е все тая дали някой друг му се радва. Днес празнувам друго. Празнувам това, че имам шофьорска книжка и добро образование, че всички местенца в обществото – от какъвто и да е вид, са отворени И за мен. Празнувам това, че никой не ми налага да навеждам глава и да мълча, да крия тялото и желанията си, да бъда тотално зависима от някого, да се чувствам нисша и недостойна. Че имам пълната свобода да решавам как и къде да живея. Че законите за мен не са по-различни от тези за мъжете. Че баща ми се радва на мен толкова, колкото на брат ми. Че мога да гледам мъжете право в очите и да се смея на глас, без да бъда заклеймявана или наказвана. Че мога да обичам мъж и той да ме обича – свободно и пълноценно, с взаимно уважение и наслада от различията ни. Днес почитам силата и куража на онези жени, които са дръзнали да крещят на висок глас, че да си жена не е по-маловажно от това да си мъж. Че да си различен не означава да стоиш на по-ниско стъпало, а да си просто несравним. Но равен. Винаги равен. Почитам и мъдростта на всички прекрасни и истински силни мъже, които са проумели, че е така. В този ред на мисли днес е празник на ВСИЧКИ ни. Защото вярвам, че светът е стократно по-смислен, богат и прекрасен, когато имаме очи, сърца и умове да вървим през него рамо до рамо. Когато забравяме по-честичко колко е важно егото ни, когато не се тъпчем взаимно. Когато се вглеждаме в качествата си, имаме си доверие и се учим едни от други. Защото да сме различни всъщност е прекрасно.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ronya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 496552
Постинги: 151
Коментари: 939
Гласове: 4396
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031