Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2015 14:51 - Броячи на посещения? Да, бе!
Автор: ronya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6804 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 18.02.2015 14:57


       

        Уважаеми дами и/или господа администратори, собственици, създатели или каквито и да сте още, свързани със съществуването и обслужването на този сайт.

        Позволявам си да Ви пиша, за да Ви благодаря за случилото се с един мой постинг от вчера. Публикувах го в 23:45 ч. - едно доста будно и ангажирано време, за което допринася и фактът, че беше вторник вечер. Тъй като обаче аз, като една отявлена сова, не успях да заспя до късно през нощта, към 02:00 ч. наминах отново през блог.бг. Не мога да Ви опиша в какво изумление и бурна радост ме хвърли видяното - постингът ми имаше 3290 (???!!!) посещения, което дълготрайно ще го залепи на първа страница!!! 

        Въпреки световната известност на моя блог, държа да отбележа, че счетох отчетеното от брояча за изключително ласкателно! Явно доста хора не са спали, а и на всичкото отгоре са имали благоразумието да ми дойдат "на гости", подтикнати от неустоима нужда и желание да "чуят" изключително мъдрите и важни мои размисли и словоблудства.

         Аз обаче съм убедена, уважаеми дами и господа, свързани с блог.бг, че вината за това мое неистово щастие по никое време е изключително Ваша! За което искрено Ви благодаря!


ПП. Към момента някак си са изчезнали едни 4 споделяния в гугъл+, които снощи съществуваха. В личната ми блогова статистика пък от общо четирите отчетени от броячите положителни гласове са описани само два. 

ППП. Сериозно: Нямам идея какво сте имали предвид, когато сте сложили броячи и "класирания" на постингите, но каквото и да е било намислено - то явно не се получава. Ако аз бях на Ваше място, бих се почувствала... най-малкото неудобно.









Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - Това не е нещо ново
18.02.2015 16:12
Имам пост за това отпреди 4 години, но моят случай беше още по-вдъхновяващ, защото дори бях начело в класацията на най-четените на първа.
Ей на това му се вика подарък!!! :)

http://tera.blog.bg/hobi/2011/02/02/blagodaria-za-podaryka-i-chestit-rojden-den-na-bloga-mi.678026

Хич да не ти пука, свиркай си!

цитирай
2. ronya - tera,
18.02.2015 22:33
Знам, че отдавна всички сме наясно. Просто ми е малко странно защо продължава. Като почти всяка... нека го нарека "некоректност" в БГ (щото иначе ще кажа "евтин номер на безхаберни непрофесионалисти")
Ама си свирках, де - така яко си свирках, че всички съседи събудих :D
цитирай
3. skarif - (y) И аз...
18.02.2015 22:56
И аз на всяко гърне мерудия, ама... Стиховете са си добри. Това настрани. А номерът с хилядите посещения се зове "помпене". Изумявало ме е винаги- дали е бъг или някой съзнателно импресира определени постинги (май повечето блогъри в блог.бг са го преживели) остава в сферата на хипотезите, освен ако някой от админите или модераторите не благоволи да ни отговори. А ти пиши! Пиши! :) Хубава вечер! :)
цитирай
4. ronya - skarif,
18.02.2015 23:54
и по десет пъти да ми подправяш манджите - пак ще ти се радвам :) :*
А за "помпенето"... това е по 1 клик на всеки 2 секунди в продължение на малко повече от два часа. Ле-е-е-еко психарско ми идва. ;)
Подозирам, че нещо в "машинките" им не е наред. Щото дори да приемем, че някой може да е съвсем психясал и да си бута собствените "гениалности", то в моя случай - да "помпиш" някъв произволен постинг, ми се вижда тотална безсмислица.
А да не си внимаваш в машинките пък е като да си копаеш сам под краката.
Поздрави :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ronya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 496555
Постинги: 151
Коментари: 939
Гласове: 4396
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031